Дойде времето за „следващия материал“, а вие разцъкахте ли Pinterest, докато го чакахте? Ако отговорът е „Да“ и сте преценили, че платформата е подходяща за вашия бизнес, то тогава тази статия е за вас. След като ви запознахме със социалната мрежа, сега ще ви дадем няколко кратки, но важни съвета, към които да се придържате при използването на Pinterest за разрастването на вашия бизнес.

Изберете вертикално изображение за вашите пинове

Използвайте висококачествени вертикални изображения, които ще се открояват във „feed-а“ на хората. Препоръчваме съотношение 2:3 (напр.: 1000 x 1500 пиксела). Други съотношения могат да доведат до орязване на вашия Pin или да повлияят негативно на „performance-a“ (представянето).

Поставете вашия продукт или услуга в центъра на Pin-a. Избягвайте да използвате абстрактни изображения, които не представят вашия бранд.

Добавяйте логото си навсякъде

Поставяйте логото си на всеки Pin, който правите, но го правете фино. Избягвайте долния десен ъгъл, тъй като това място се прикрива от иконата на Pinterest за търсене на сходни изображения.

Оптимизирайте текста под всеки Pin

Изчистените заглавия и описания помагат на вашия Pin да бъде лесно открит при търсене. Можете да използвате до 100 знака за заглавието си и до 500 знака за описанието си, затова подбирайте думите си внимателно.

Проверете линковете в описанията

Ако вашият Pin включва препратка към сайт, проверете дали той е активен, оптимизиран и зарежда бързо. Описанието на вашия Pin казва на хората какво да очакват, когато щракнат върху линка. Уверете се, че описанието и изображението се допълват.

  ще се заинтересува и ще отвори профила ви. Ако са скучни, ще загубите голяма част от потенциалните си клиенти.

Изберете правилната дължина на вашите клипове

Уверете се, че вашите видеоклипове предават ясно и кратко вашите идеи. За органично съдържание препоръчваме видеоклипове с дължина между 15 секунди и 1 минута. За видеореклами 6-15 секунди работят най-добре.

Показвайте, не казвайте

Не забравяйте, че някои хора гледат видеата с изключен звук, така че не разчитайте на аудио или диалог. Използвайте текстово описание или субтитри на видеото, за да разкажете историята си.

Изберете готини изображение за preview (прегледа) на вашето видео

Изберете изображение на корицата, когато качвате видеоклипа си, за да могат хората да разберат за какво е видеоклипът ви само с един поглед.

Pin-вайте постоянно!

Поставете си за цел да поствате по 5-10 публикации на ден. Първите ви 5 Pin-а за деня трябва да са фокусирани върху бранда ви. В идеалния случай някои (ако не повечето) от тези Pin-ове насочват трафик към уебсайта ви.

Тъй като вашият Pinterest ще изисква по-голям обем публикации от другите ви акаунти в социалните мрежи, отделете минимум 1-2 часа седмично, за да планирате вашите Pin-ове. Можете да спестите време, като насрочите постовете през вашето табло в акаунта ви.

Преглеждайте вашите Pinterest анализи всеки месец. Вижте кои Pin-ове се представят най-добре и се придържайте се към подобен тип съдържание в бъдещите ви постове.

В интернет можете да намерите безброй  много добри примери на добри акаунти и съдържание в Pinterest, затова ви съветваме преди да започнете да направите проучване и да си изготвите план, по който да работите. Последен съвет, но със сигурност не и по важност – не копирайте съдържание от вече работещи профили, създайте си своя уникална идентичност и следвайте нея, защото хората харесват уникалното и различното. В социалните мрежи няма една формула за успех и затова вие трябва да намерите тази, която работи за вас и вашия бизнес. И не забравяйте – съдържанието е всичко!

Използвайте хаштагове

Хаштаговете, използвани правилно в Pin-овете също могат да ви помогнат да достигнете до повече хора. Можете да включите до 20 хаштага на Pin, но 3-5 добри хаштага могат да бъдат много по-ефективни отколкото да наспамите описанието си с 20. Уверете се, че текстовото съдържание, което, публикувате във вашите публикации и хаштагове са свързани и допълващи се.

Пиновете с хаштаг „new“ водят до 9 пъти по-висока информираност. Според данните на Pinterest, хората забелязват, когато нещата са „нови“ и ги помнят по-дълго време. Така че, ако искате да покажете нещо ново, не забравяйте да включите тага в описанието.